En bra dag

Har kommit på att måndagar kommer bli en sån himla bra dag framöver! Jag slutar nämligen 13.20, kan ta bussen 13.25, och är därmed i Falköping redan vid 14.00! Sedan går bussen hem 14.40, vilket innebär att jag kan vara hemma i mitt hus vid 14.55 redan!! :O Fast så har det varit ett tag, men den goda o nya nyheten är att damlaget bara tränar en gång i veckan nu, eftersom säsongen är över - vilket innebär att Cecilia Kallin får en hel eftermiddag/kväll att göra precis vad hon vill på!!!!!! :D Mina måndagar framöver ska därför defenitivt tillbringas med vänner, för det finns så många av denna underbara sorts människor jag verkligen tycker om, och det av hela mitt hjärta. Mer tid till vännerna, alltså! <3 Det kan behövas med tanke på mina tisdagar, som jag klagat på så många gånger förut (dock är det bara 2 sådana kvar!). Livet är bra.
image465
Min underbara måndag nr 1 ägnades åt en himla massa underbart prat med en himla underbar Tina! Det finns verkligen ingen som hon. Vi satt på Lilla Blå, och fikade som vanligt för mycket (a), haha! Otroligt mysigt :) Sedan skulle duktiga hon iväg o träna, så då prackade jag mig på volleybollarna en liten stund. Jag o Lisa kom igång ordentligt med vårt snack om Peace & Love... MIN GUD vad kul det kommer bli!! Just nu ser det ut som om jag, Lisa o Klara kommer att tälta tsm :) Dessutom kom Lisa, smart som hon är, på ett enastående sätt att lösa det där med de äckliga duscharna på! GRYMT.

Kärlek

Kommentarer
skrivet av: Anonym

tycker om dig massa pärlan!
och jag är ju som sagt kanske på P&L! :D

2008-04-16 @ 16:06:55
URL: http://tinaragnarssons.blogg.se
skrivet av: elin

jag tycker om din blogg! :)

2008-04-17 @ 21:00:08
skrivet av: Cecilia

Vad gulligt av dig, Elin! :) Men vilken elin är du? :o
Tack hur som helst :)

2008-04-17 @ 22:06:25
URL: http://ceciliakallin.blogg.se
skrivet av: Anonym

Haha, nu fattar jag varför du frågade om det var jag som tyckte om din blogg. ;)
Det var inte jag som skrev det där. Fast jag gillar också din blogg! :D

2008-04-27 @ 19:06:50

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0