Falköping VS Karlstad

Jao, då var det dags att berätta lite om matchen då! Båda lagen gjorde sina bästa set första setet tyckte jag. Det var ganska spännande, men vi drog tidigt ifrån med 3-4 poäng. Jag slog flera st block-ut, så det var skitkul :) Siffrorna blev 25-17 till oss.
I andra set var det inte riktigt lika spännande, vi ledde med en ganska god marginal hela setet igenom. Dock tappade vi några för många bollar det sista, men vi vann ändå med 25-22.
Tredje set började vi hur grymt som helst. De hade nog typ tappat hoppet (eller kanske motivationen). Det stod snart 17-4 (eller något liknande), och då fattade vi ju att vi skulle vinna. MEN så får man inte tänka, så vi fick bakläxa. Plötsligt gjorde vi en massa oproffsiga tabbar, och setets slutsiffor blev 25-19 till oss. Ett dåligt avslut, men vi vann ju iaf! :D (Sen på vägen hem såg vi en regnbåge btw, o den var fin som ni kan se :P)
image467 image468
Nästa säsong är det alltså division 1 som gäller, och jag tror att det kommer blir otroligt kul. Volleyboll kommer bli roligt igen - bara tanken gör mig lycklig! Dessutom tror jag inte att det kommer gå sämst för oss i div 1. Jag menar, det är inga oövervinnerliga lag vi kommer att möta. För att bara nämna några: Borås, Jönköping, RIG (då pratar jag om de blivande ettornas lag), Orion mfl... Vi kommer passa in finfint! :)


Kärlek

Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0