Folk

Idag när jag var på väg till Freja mötte jag min älskade Julia :) sikken tur! Hon hängde med mig in i Freja en stund, o det var så klart trevligt :) Anton kom fram o pratade lite (under träning - aja baja :P), och det var väldigt kul, för honom har jag inte hört av på ett tag.
När vi gick iväg mot min buss stötte vi på Tina också, stressad som bara den verkade stackarn. Men det var skoj att få se henne igen :) Jag blev förresten också stressad - höll på att missa bussen. Som tur var så va chauffören dock snäll o plockade upp mig :)
Snart ska jag in o träna. Idag är det damlaget som gäller, men först ska jag svara på ett litet brev som jag fått av Lovisa ;)
image453
Kärlek

Kommentarer
skrivet av: Anonym

jag är inte förvånad över att vi är stressade :D

2008-04-09 @ 19:24:33
URL: http://tinaragnarssons.blogg.se
skrivet av: Lovisa

Åh, ja! :)

2008-04-10 @ 15:52:25

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0