Shoppat

Åh! Idag har avrit en väldigt bra dag :D Egentligen började det "braiga" redan igår, men ändå! Den senaste tiden har jag verkligen försökt spara pengar inför sommaren, o det har lyckats ganska bra, men nu har jag förstört lite (men är som ni kanske märker glad ändå, hehe)... Igår när jag var ute på stan med Julia i lilla Falköping hittade jag nämligen två saker som jag bara var tvungen att ha! En tubtoppsklänning i ljust jeanstyg, och en tunn, vit och stor skjortklänning! Och idag fick vi sluta skolan tidigare, så då åkte jag, Elina, Johanna och Bodil till Skövde där vi träffade Mikaela :) Vi gick o fikade allihop, o det var supermysigt :) Efter fikat gick vi runt o kikade lite på stan, o jag o Elina åkte inte hem förrän strax innan 19 ;) Vi hade det askul, så JÄKLA trevlig är hon alltså! :) Man blir glad bara av att se henne! Hur som helst hittade jag flera saker också: ett par höga, svarta shorts, ett par stora mörka solglasögon à la 2005 (haha) samt en nästan neonrosa tight klänning à la super-80-tal med typ lite längre armar än t-shirts :) Jag ska lägga in bilder imorgon så att ni får se. Själv blev jag väldigt nöjd iaf :) Skoj!
image458
Kärlek

Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0