Utpressning

Från och med nu och nästan en månad framåt kommer alla min tisdagar va jobbiga. För det första börjar jag 8.00 (går upp 6.00), som alltid, o sen slutar jag inte förrän 17.40. Tills kl 15 har vi ensemble nere i ensemblesalarna i Mops källare där AC:n gått sönder. Detta medför att man får huvudverk efter ett enda andetag - jag lovar, det är ingen överdrift! Idag fick vi tack o lov va uppe i körsalen, typ i protest mot de som aldrig fixar det de borde!
När jag kommer hem till bussen måste jag halvspringa till Freja för att hinna till träningen kl 19. Jocke o Hasse har nämligen sagt att alla de som vill hänga med till sm-slutspelet måste börja träna NU. Klart man vill med! Men kan de inte ta hänsyn till att jag först vill satsa på den allra sista kvalmatchen med damlaget som ju är nu i helgen..? Nästa vecka kan jag gärna träna 4 dagar i veckan, för då vet jag ju att jag har helgen ledig iaf. Men inte nu! Var där idag trots allt, men det var ingen höjdare. På torsdag ska jag nog skippa, för jag behöver lite lugn o ro + att det skulle bli sjätte dagen i rad som jag tränar. Och det är ju faktiskt inte bra - eller hur? :)
image451
Haha, måste bara lägga in bilden på min fina rebus som jag gjorde på matten i fredags ;P
Förklaringar (musikspråk): 3=ters, #=iss, Eb=ess.

Så här skrev Bodil på sin bdb:

vääärldens fulaste rebus som Cissi ritade på vår tråkiga mattelektionXDXDXDXDD
observera att hon inte kom på något annat ord på "n" än nilen:O:P:P:PPp NILEN-ILEN:p
Svaret ska bli: "kissa på Ernst" men jag fattade ingenting medans cissi gapskrattade:D
Liksom vem är Ernst:P????
Det roliga va att cissi trodde att läraren hette Ernst, fast han hette ju ErlandXD
Det kanske inte låter så kul, men sheet va jag grät av skratt:P


Kärlek


Kommentarer
skrivet av: Anonym

Haha du är galen cissi. Åh fan vad kul att ni kmr! :D men hm.. Tar vi Tisdag eller Onsdag då? miss you girliiiie

2008-04-08 @ 23:04:51
URL: http://tinaragnarssons.blogg.se
skrivet av: josefina

Hej på dig
Hopas allt är bra och grattis till 1.an

Kram

2008-04-09 @ 12:28:04
URL: http://nyhet.blogg.se
skrivet av: Anonym

okey. vi bestämmer måndag eller tisdag då? så får du höra av dig om vilken dag okej? :)
okej fan vad kul. ja klart jag minns henne ;) var roligt! pusspuss -v-

2008-04-09 @ 14:20:39
URL: http://tinaragnarssons.blogg.se

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0