Beach och bad

Vid lunchtid igår pallrade sig en fröken Kallin och en herr Eriksson, endast med hjälp av sina bara ben, iväg till Odenbadet där himla massa kändisar hängde! Det övriga sällskapet bestod av Cajsa, Sofie, Madde, Fegge, Emil, Oscar och Dardan. Behöver jag säga att det blev en del beach? :P Team Eriksson / Kallin var världens grymmaste (nåja, ena halvan iaf), och besegrade Team Johansson / Gustavsson! ;) Måste säga att fröken Kallin verkade aningen ringrostig i början, men efter två missade servar och lite press från åskådare gick det väl inte fy skam. Eller jo, kanske förresten.
Jaja, det var kul iaf :) Men vid typ 16-tiden fick jag himla ont i huvudet (av vatten/näringsbrist?), så då gick jag o tog mig ett dopp, och sedan åkte jag hem så fort jag bara kunde. Problemet var bara att den bussturen jag siktat in mig på inte började gå förrän 18 augusti, vilket innebar att det blev ytterligare en timma i stan. Då passade jag på att handla lite mat åt mig o Mitchen, och sedan hade jag typ picknick i min ensamhet vid busshållplatsen - haha! (Jag vet - hur lågt kan man sjunka egentligen? Men jag höll ju faktiskt typ på att dö av svält!)
Väl i Leaby City gjorde jag iordning käk direkt, och sen åt jag o min kära syster upp hela lasangen jag köpt! Det tog lite tid, men det var väl spenderade minuter ;) På kvällen tog vi fram vattenspridaren (nostalgi!!!! :D) och hoppade studsmatta under den :D Skitskoj!
Idag skulle jag o Moa egentligen ha begett oss till Jönköping för att dra in några slantar som gatumusikanter, men pga av förmiddagens regn ställdes dessa fantastiska planer in :( Fast jag hade nog ändå inte kunnat sjunga särskilt bra, för jag har så jäkla ont i halsen när jag sväljer! ''/ Beror säkert på mitt osunda leverna igår; så typiskt!
Ser förresten fram hur mycket som helst mot tisdag, för då får jag träffa alla brudarna igen! <3 Och på onsdag blir det Johanna! Wiiiie :D
Kärlek

Kommentarer
skrivet av: cajsa

härlig dag på odenbadet,

synd att det inte var lite mysigare miljö dock!

men folket lyste upp tillvaron :)

pusss!

2008-08-03 @ 09:14:51
URL: http://cajsamohlin.blogspot.com
skrivet av: Lovisa

Gott med vindruvor! :)

2008-08-04 @ 00:47:10
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0