Glassigt

Hej alla glada! Nu sitter jag här på MoP; har just delat ett paket daimglass med Johanna och Elina och har nu endast en halvtimma kvar på min långa håtimma! Gitarrlektionen imorse var grymt kul, alltså! =) Min lärare är hur schysst som helst, och han förstod precis vad det var jag ville göra (d.v.s. inte lära mig att sola och skit - bara kompa mig själv :P). Nu ska jag banne mig ta tag i det här och bli en grym komp-gitarrist ;)
Har förresten försökt plugga idag, men det gick inte så bra, för det fanns alldeles för mycket trevligt folk att prata med hela tiden! Dessutom är det ju lätt att man tänker 'Nä men jag tar det senare i eftermiddag...' när man har ett sådant långt hål, och detta drabbade givetvis Cecilia Kallin denna vackra dag.
Måste förresten säga att Sofie och Moa är så jäkla snygga i håret!!!!! Puss på dem =)

Kärlek ♥

Kommentarer
skrivet av: Fanny

hej din glädjespridare! :) jag antar att julia har pratat med dig men jag tänkte iaf fira min födelsedag lite imorgoneftermiddag på mingus, inga presenter eller något utan jag vill bara fira lite tsms med mina underbara vänner :) 15.40 är tiden eftersom de flesta hade träning och liknande senare. jag hoppas att du kommer gumman!:)<3

2008-08-27 @ 20:56:47
URL: http://fannyekholm.blogg.se/

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0