Fortfarande sommar!

Heej! Hoppas alla haft en bra helg =) Här har det inte uppdaterats allför ofta då jag har varit i Lysekil. Men låt oss ta det från början: I fredags efter skolan traskade jag, Bodil, Elina, Michelle och Mikaela hem till Johanna som nyss flyttat in i en finfin etta i Skara! Vi lagade taccos till att börja med, och efterrätten var en sorts chokladkaka... Botten var nämligen kladdkaka, och ovanpå det låg det ett lager med chokladbollsdeg, och ovanpå det ett lager med blockchoklad och dumle som vi smält ihop och sedan hällt ovanpå :P Hahaha, det låter så jäkla äckligt, men det var ganska gott (iaf om man åt ett lager i taget :P)! Hur som helst så hade vi galet kul, men tyvärr tyvärr var jag tvungen att bege mig redan efter denna superba (höhö^^) dessert då min skjuts till Lysekil stod och tutade någonstans utanför - lite lätt vilsna i Skaras lägenhetsområden ;)

I Lysekil var det prima väder, och jag började med en liten tur till "min egen" tänkarsten för att beundra solnedgången =) Så jäkla vackert! Efter det var det kräftskiva som gällde i lusthuset tillsammans med farmor och farfar ;)
Igår var vi ute med båten i det fina vädret =) Vi åkte till Ellös och käkade lunch och tittade på en himla massa fina båtar på en mässa. Det är helt otroligt vilka fina båtar det finns alltså :o På kvällen blev det bastu nere i bodarna, och sedan lite misslyckad (men mysig!) stjärnfallsspaning med Mitchen ;)

Idag har jag solat en hel del då jag råkade somna på bryggan, men det gjorde ingenting tyckte jag... Ähum (a). Efter några riktigt härliga slappartimmar drog jag och pappa ut med styrpulpeten och åkte lite wakeboard. Troligtvis sista gången för i år ''/ Vi avslutade därför med ett varv runt Skeppsholmen (en närliggande ö) i full fart! =D Haha, jag får banne mig damp när jag sitter där, längst fram, och bara flyger fram över vattnet och vågorna! Det hoppar så mycket så bästa sättet att sitta på är ta mig tusan på huk :P
Nu sitter jag här hemma och laddar inför den kommande veckan. Schemat ska följas fullt ut i skolan - läskigt! Men jag ska nog överleva - oroa er inte ;)

Kärlek


Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0