Matfestivalen

Heeej! Nu kommer äntligen uppdateringen! =) De två senaste kvällarna har spenderats i Skövde med trevligt folk! Som alla vi som kan kalla oss västgötar vet så är ju matfestivalen ingen höjdare direkt, men har man inget bättre för sig så varför inte? Hur som helst var det egentligen inte meningen att vi skulle åka dit i fredags, men Anton frågade mig om jag ville hänga med (typ en halvtimma innan tåget gick) och då blev det bara så :P Under kvällens gång hann vi med att försöka fånga upp gossedjur med gripklor (i sådana där maskiner, ni vet?) typ 1000 gånger, men vi fick inte upp ett enda, haha! Anton var iaf nära en gång, men den där jäkla gripklon droppade den stackars kossan eller vad sjuttsingen det nu var när den var en bit upp i luften! Det är ta mig tusan bedrägeri - helt omöjligt att vinna ju!
När vi kom hem till Falköping blev det en kall promenad upp till 23:an för att se på Remember the Titans som var rätt dålig tyckte jag allt.. Den handlade bara om samma sak hela tiden, så jag och Anton struntade i att se klart, och gick hem till honom ist. Där blev det nattmacka i vanlig ordning ;)
På lördagen skulle Anton till Säm, men först såg vi lite på Lejonkungen ;) Anton ville att vi skulle spola fram till "det bästa", och det visade sig att han menade scenen när Mofasa dör! Så ond är min käre pojkvän, haha! Jag personligen hatar den scenen! :P Hur som helst så jag följde honom ner till rese och passade på att inhandla lite käk till träningsdagen som snart skulle börja. Det blev en varm promenad upp till vår trashiga lokal, och där låg jag på min handduk i gräset och solade i en knapp timma innan resten av damlaget började droppa in. Tack vare det fina vädret kunde vi sitta ute och gå igenom en massa teori och taktik - skönt det!
Vid halv fem började vi träna och var klara två timmar senare. Det gick så där för mig; jag kände mig lite seg.
Efter träningen traskade jag hem till volleybollarna där Lisa, Anna och Sofia höll på att baka pannkakor - duktiga som de är ;) Strax innan 21 cyklade vi ner till rese. Jag fick sitta på fröken Petterssons pakethållare, vilket innebär stor fara för er som inte vet :P
                                    

När vi kom till Skövde gick vi även denna dag runt och tittade mest, men jag träffade mina älskade Skara-brudar iaf, och det var förstås kul! =) Vid halv elva hängde jag med Moa, Tina och Emma och käkade lite, och sedan var det dags att gå iväg till bussen. Väl i 23.an hade vi filmkväll hos Sofia! Aladdin stod på schemat ;) Så jäkla rolig!! Speciellt när Jago flyger in i en pelare, och får sultanen flygandes på mattan ovanför huvudet i en cirkel så där ni vet :P Hahaha! Efter filmen gck vi och lade oss, och jag fick låna Julias rum; snäll som hon är =)
Idag fick jag springa som en jäkla dåre till bussen (hatahatahata). Tack och lova hann jag med, men det var precis! Nu är jag alltså hemma, och snart ska jag öva lite på min gitarrläxa och sen ikväll är jag sugen på att se Bambi med mina kära syster, haha! Ha det bra =)

Kärlek


Kommentarer
skrivet av: Anton

hahah det e serilst helt omöjligt att vinna på sån skit :D

2008-09-03 @ 15:15:58
skrivet av: Cecilia

aah det är banne mig det haha :P

2008-09-03 @ 17:39:02
URL: http://ceciliakallin.blogg.se/

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0