Mingus

Idag har vi alla tjejer firat Fanny på Mingus! Den lilla tösabiten fyller ju år idag =) Vi var nog en 12 tjejer skulle jag tro som satt där inne och hade väldans trevligt! Jag hoppas bara - av hela mitt hjärta - att inga gäster i det andra rummet satt och tjuvlyssnade på oss ;b Hahaha!
Efter Mingus gick jag, Julia, Klara och Tina och drog en glass =) Vi satte oss på alkisarnas bänkar vid Malta Johanna, och det var skitmysigt! (De väljer sina ställen med omsorg :P) Efteråt gick jag och Julia en liten runda på stan; eller snarare en liten sväng in på Euro Sko ;) Är det förresten någon som fattar varför det heter Euro Sko egentligen? Liksom varför inte Euro Shoe (som är 1000 gånger snyggare)?
Vid halv åtta tiden bagav jag mig till 23:an med min alldeles för stora och tunga väska! Först hjälpte jag Lisa lite med hennes spanska. Eller ja.. jag lät henne intervjua mig! :P Fast hennes lärare kommer nog tro att jag är typ dum i huvudet, för mina svar är väl inte direkt perfekta så att säga... Exempel: Har du jobbat i sommar? Nepp, eller jo! Som gatumusikant och som "gräsmatteklippare"! (Lisa sa förresten: 'Meh! Så heter det ju inte; gräsklippare ska det ju va!' Höhö^^) Har du läst någon bra bok i sommar? Öööh... nääe, jag har inte läst en enda! Har du tränat i sommar? Nähe du! Jag har ingått i ett experiement! *stolt* Jag skulle se hur pass mycket sämre jag var när jag började träna igen. Bra, va?
Ja jag antar att ni förstår själva vad jag menar :P Skärpning är vad som gäller nu för min del, haha!
Det var förresten himla trevligt att jag fick mig en liten pratstund med Josse idag =) Händer ju inte allt för ofta! På vägen ut från detta underbara hus mötte jag Madde som var förbannad över att bovärden vägrade ge henne någon nyckel! Vad är det för fasoner av tanten egentligen? (Kom förresten på att jag också skulle behöva en nyckel dit.. (a) )

Kärlek

Kommentarer
skrivet av: Lisa

hahhahaahahahahhaa, gräsklippare ska det ju va!

2008-10-20 @ 23:42:32
URL: http://petterssonlisa.blogg.se/

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0