Överlevaren

Goddagens gott folk! För ca en timme sedan kom jag hem från skolan, extra tidigt idag då jag kunde ta mig hem på egen hand ;) Det var därför det inte blev någon liten halvtimme för mig i Freja idag... Måste säga att jag saknar lite att sitta och kika på volleybollarnas träningar :P
Idag har jag hur som helst överlevt en jäkla massa information från de som har hand om Music Factory (huset där jag har alla musikämnen), en franskalektion och en ljudproduktionsteknikslektion / afroensemblelektion! Låter präktigt må jag säga... Men det var inte så hög klass på det idag; det tar liksom alltid lite tid innan både lärarana och eleverna faktiskt fattat att allt kommit igång.

Fyra bilder som gör mig lite gladare! =)

Jag hade förresten tänkt att sova lite innan min träning idag; är redan så himla trött; men det ser inte ut som att jag hinner det ser jag... Jobbigt! Jag har redan tappat sugen på att träna - efter en träning! Haha, det ser inte så bra ut.. Men det är bara att rycka upp sig! Nä nu ska jag kila. Sorry för det tråkiga inlägget!

Kärlek

Kommentarer
skrivet av: Sandra

Japp :) hur är det med dig annars då?

2008-08-20 @ 22:10:05
URL: http://sandraagustavsson.blogg.se/

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0