Säm

Nu är jag hemma igen! I torsdags bar det om sagt av mot Säm :) När jag anlände till Herrljunga möttes jag upp av en mycket fin en och hans genomsnälla mamma :) Det blev 20 minuter i bil, vara några med Anton bakom ratten ;) Väl i stugan drog vi ut på en liten båttur; Anton och jag; - kändes banne  mig som om man flög fram typ en dm från ytan ;) Ashärligt! På kvällen bjöds det på middag på sjöaltanen, och sen blev det bad - mohaha! ;) Fast jag fick överleva bäst jag ville i vattnet, för Anton höll sig på torra land :P
På fredagen var det dags för helgens stora utmaning: tennis. Och ja, jag var ganska kass. Till en början. Sen blev jag bättre o bättre iaf, och det var väl tur det, haha! Anton sa att man skulle hålla racket som en hammare, inte som en stekpanna. Vad tror ni jag höll som? Just precis - som en stekpanna! På eftermiddagen blev det bad, hallonpaj, båttur och lite senare myseldning i Oves handgjorda eldstad ;)
På lördagen tog jag och Anton båten till en "öde ö", och där blev det sol och bad :) När klockan sedan slog halv fem var det dags att återvända hem till Fkp. Där blev det alldeles för många körsbär, trixande med beachboll (i mitt fall patetiska försök att slå mitt rekord. Som förresten är sekretessbelagt.) och sedan grillning med Albin också :) Mys!
Kärlek

Kommentarer
skrivet av: cajsa

säm+cissi, kan nog inte bli smultronsötare :)

2008-08-02 @ 21:51:19
URL: http://cajsamohlin.blogspot.com

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0