Soria, Falköping och två gånger Göteborg

Heeeeej! Nu är jag hemma igen =) Efter fem otroooooligt lyckade dagar i Soria tillsammans med världens trevligaste Cajsa Mohlin (berättar mer imorgon) återvände jag hem för att morgonen därpå bege mig till Götet! Liseberg stod nämligen på schemat, och sällskapet bestod av bästa Skara-chixen! Mycket trevligt =) Idag blev det en liten tur dit igen för att kolla på Rix FM-festivaen lite med Julia Koponen och Mikaela. Ganska kass musik måste jag säga, men det var trevligt ändå :P Kurt Nielsen sjöng iaf himla fint!
Det är förresten världens rea nu på Monki, vilket i vanlig ordning innebär att jag är lycklig. Haha, det är verkligen så! Igår när jag kom in där kände jag bara hur hela mitt sinne fylldes av glädje och återigen den där känslan av att ha vallfärdat och nu äntligen nått sitt Mekka ;) Spana in pixen nedan vettja =) Vi hörs imorgon!
1. 2. 3. 4. 5.
1. Jo, jag erkänner. Jag älskar den - haha! ;)
2. Denna hade jag spanat in jättelänge. Hur stolt blir man inte över sig själv att man inte köpt den förrän den är på 75% rea?
3. Åh, den gillar jag! Den kommer - precis som den rutiga byxdressen - från Permanent Vacation och är specialdesignad för Monki av två Göteborgstjejer =)
4. En klänning jag köpte i Lysekil nu i sommras =)
5. Jag hittade en gammal klänning i mammas garderob med Fiji-tryck ;)

Kärlek

Kommentarer
skrivet av: cajsa

DU HITTADE JEANSBYXDRESSEN ÄNDÅ,

blir så himla glad för din skull.

vet inte hur många gånger du nämnde den under dessa fem dagar vi var i soria :'D

2008-08-14 @ 00:46:16
URL: http://cajsamohlin.blogspot.com

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0