Taggad

Jag har precis kommit in efter att ha käkat frukost ute i solskenet i tunna sommarkläder. Bravo Sverige, nu är vi back on track igen! Det är så här sommaren ska vara =) Underbart att vädret blev så bra nu till Marathon Rock! Det hade varit lite synd om alla band om det regnat..
Jag tänker inte - som alla andra - lägga upp mitt schema på bdb... Men jag kan meddela att det är deprimerande. Förresten har jag inte fått mitt eget schema än; bara klassens; så det är inte så intressant i nuläget. Men när jag fått mitt eget, då schemat kommer vara ännu mer deprimerande, då ska jag lägga upp det så att alla får chansen att mobba mig. Det kommer nog att bli ett delvis jobbigt år, men jag tror att det kommer bli det roligaste och bästa hittils ändå! Jag är taggad! Jag ska fan bli grymmast på gitarr (piano också. Eller jag ska bli lite bra på det iaf.), min sånglärare ska vara så jäkla bra, jag ska fatta allt i GeMu:n, lätt att jag ska gå in som aset för engelska b, franskan också för den delen, vi ska spela så jäkla grymt med damlaget varenda match i ettan och viktigast av allt: jag ska träffa alla de jag tycker om jättejättejättemycket! <3 Lätt att det här kommer bli ett underbart läsår! =)
Vi ses ikväll!
Kärlek

Kommentarer
skrivet av: Lovisa

Alla säger att tvåan är värst så.. Jag vill gå om ettan eller hoppa upp till trean när jag ser deras scheman alltså. :(

2008-08-16 @ 15:06:32
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/
skrivet av: Lisa

härliga bilder :)

2008-08-17 @ 12:08:08
URL: http://wlisa.blogg.se/

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0