To do

Idag har jag varit en mycket duktig filur, då jag gjort en himla massa sådana där saker som bara måste göras! T.ex. tog jag mig en ordentlig sovmorgon (jag blir seriös snart), och sedan liftade jag med min kära moster + två mycket söta kusiner in till stan för att genomföra mina mycket viktiga sysslor! Jag köpte nämligen en sprillans ny kalender, två kollegieblock (ett med blommor och ett med jättesöta utomordingar), en penna, frimärken och så växlade jag in alla mynt jag fått efter att ha gatumusicerat =) Men detta är bara toppen av ett isberg av allt det viktiga jag gjort - men jag tror inte ni orkar läsa mer :P Hur som helst ska jag snart röja lite i mitt rum, och sedan ska jag baka bullar med mamma (fast jag hoppas att vi gör solrosbröd ist). Alla bilder i det här inlägget är förresten de bilderna jag valt ut att ha i min kalender i år; alltså är ytterligare en obligatorisk sak gjord ;)

Ikväll är det förresten träning som gäller för första gången för säsongen för mig! =) Blir så otroligt KUL! Jag längtar verkligen över att ta på mig hotpantsen och t-shirten, snöra på mig skorna och bara komma igång igen! I sommar har jag på ett alldeles exemplariskt sätt genomfört ett experiment (Funderar på om jag verkligen ska berätta vad? Men jo!), nämligen att inte träna alls, och sedan se hur mycket sämre jag faktikst blivit när säsongen drar igång igen (Oh-oh, känns som att ett par stycken just blev himla sugna på att kutta mig, haha :s)... Det värsta jag har gjort som skulle kunna räknas som trotsande mot detta leverne skulle väl vara att jag har gått några promenader. Dessutom har jag ju badat en hel del, spelat tennis en gång, spelat lite beach, cyklat ibland och så får jag ju inte glömma att jag har vispat grädde för hand! ;) Med tanke på hur (icke) krävande allt detta faktiskt är oroar jag mig givetvis lite inför kvällens träning, men det blir kul att se hur det går. Någonting säger mig att jag faktiskt inte alls kommer vara så kass..? Men det är väl som man säger: hoppet är det sista som lämnar människan! (Önskar det vore konditionen som envisades med att sitta i!)
Innan träningen ska jag förresten käka upp mig riktigt ordentligt! När jag inte tränar blir jag aldrig hungrig (jag får bara jäkligt ont i magen efter ett tag :P), men idag har jag gett mig fasen på att jag ska käka mig alldeles proppmätt i vilket fall! Dessutom är det jag som har fått välja maten (älskar att mamma är hemma igen <'3 haha), men det tänker jag inte tala om vad det är, för då kommer ni allihop bli så sugna att ni kommer springa direkt till era kök och börja bullra med kastrullerna! (Tro mig, jag vet.) Och då skulle ni ju missa det som just ska skrivas, och det vill vi ju inte, för det är viktigt! Det är nämligen så att det är min sista sommarlovsdag idag, och klockan är snart halv fem redan... Imorgon bär det av till Skara igen, och det blir kul men också lite jobbigt. Allt jag ber om är lite sympati från er; mina läsares; sida! Släng in en kommentar för att muntra upp mig vettja. Dessutom vore det kul att veta vilka alla ni som läser är =) Ha en bra dag!


Kärlek


Kommentarer
skrivet av: cajsa

you can do it sweetie!



duktiga i skolan det är dom alla tre,

mohlin kallin och rabe!

och börjar tvåan nu i höst,

mohlin kallin och rabe!

en kille var det har dom allt,

mohlin kallin och rabe!

söta som socker och stygga som möss,

mohlin kallin och rabe!

2008-08-18 @ 17:45:52
URL: http://cajsamohlin.blogspot.com
skrivet av: Lisa

Fy fasen vad jag har garvat! Flugan, och handvispade grädden! Hahhaa, men ta inte åt dig för mycket, jag är faktiskt lite trött;)

2008-08-19 @ 22:54:50
URL: http://petterssonlisa.blogg.se/
skrivet av: Lisa

Fy fasen vad jag har garvat! Flugan, och handvispade grädden! Hahhaa, men ta inte åt dig för mycket, jag är faktiskt lite trött;)

2008-08-19 @ 22:55:30
URL: http://petterssonlisa.blogg.se/

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0