Träning

Jahapp, då var man hemkommen från säsongens första träning! Och den gick helt okej :D Lite extra röd i fejjan blev jag nog allt, men jag var banne mig inte kass! Mottagningen var lite sämre, men jag fick iaf in en riktig pärla en gång när jag spikade - det räckte för att göra mig nöjd med min insats på dagens träning, haha! Är lite orolig för att vi kommer ha match typ varenda helg hela säsongen - känns nästan så - men jag har fått spelschema så jag ska ta o sätta mig och kolla igenom det snart.

Dessa imorgon!

Förresten cyklade jag in till träningen idag (som om inte två timmar i freja b var nog). Och hem också för den delen. Jag hade nämligen ingen skjuts, men ärligt talat så gjorde det inte så mycket, för det var ganska skönt i luften =) Dessutom var det typ som att vara på värsta safarin ;) På hemvägen såg jag nämligen en katt, en räv, ett rådjur och en hare, haha! Och, just det! På vägen in såg jag en fluga också - dock alldeles för väl då jag fick den i ögat :P
Jaja, nu ska jag väl ta o bege mig till drömmarnas land. Vissa stackare har ju skola imorgon! Önska mig lycka till med schemat; jag är nervöööös!!

Kärlek

Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0