Gitarr på schemat

Ajdå... Jag ljög visst i förra inlägget :P Idag blev nämligen engelskan flyttat tack vare att historian var inställd, och imorgon har jag varken sånglektion eller pianoensemble... Vilket ger mig ett 6 h och 15 min långt hål imorgon! Haha, värt att komma dit då egentligen? Men lektionerna jag har är roliga - gitarr och sedan afrokör - och jhur skulle det egentligen se ut om jag struntade i min första gitarrlektion? :P Inte bra iaf! Måste erkänna att jag är lite smått nervös inför den... Jag menar, jämför med de som har gitarr som huvudinstrument så är jag väl ganska kass antar jag? Hoppas verkligen inte min käre lärare tycker att jag är en komplett nolla... (Tänk inte ens tanken - jag ligger inte alls risigt till! :o )
Efter skolan idag har jag käkat picknick i min ensamhet ute i vår trädgård ;) Jag kunde helt enkelt inte låta bli :P Jag kom hem redan vid 16 idag, så då tänkte jag att jag skulle vara lite ordentlig och laga mat! Gott blev det minsann - ni skulle bara veta ;) Om ett litet tag är det träning som gäller för mig. Är inte särskilt sugen då jag mycket hellre skulle vara ute i det finfina vädret, men det blir säkert helt okej. Längtar förresten tillbaka till Spanien så mycket att jag tror jag dööööör!!! Så jävla underbart var det! Sedan så hoppas jag att jag får träffa mon petit ami imorgon också =) Slut för idag!

Kärlek

Kommentarer
skrivet av: cajsa

usch vad jag saknar spanien,

jättemycket! <3

2008-08-27 @ 15:56:04
URL: http://cajsamohlin.blogspot.com

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0