Gottis

Engelska, svenska, idrott och franska. Så såg min skoldag ut idag. Inte så där värst kul, men bättre än vad kommande torsdagar kommer vara, då vi egentligen ska ha en historia eller naturvetenskapslektion efteråt också. Men tack vare att den blev inställd idag kunde jag åka hem tidigare! =) Innan bussen gick hade jag några minuter över, så då gick jag till Gottis och köpte mörkola haha :P Det är jobbigt med blodsockerfall, jag säger då det! ;b
Idrotten var förresten skithärlig idag! Vi gick värsta promenaden i raskt tempo med stavar! Lilla kul det måste ha sett ut när typ en hel klass kom gående med stavar, haha! I vilket fall så var det riktigt trevligt och skönt. Kom och tänka på att man borde ha en timme två gånger i veckan på skoltid då alla måste gå med stavar... Tänk vad mycket bättre alla skulle må, och vad mycket bättre alla skulle prestera på lektionerna. Eller i livet över huvud taget!

Idag bjussas det på lite gamla bilder som gömt sig i telefonen alldeles för länge!


När jag anlände till Falköping gick jag direkt till Freja. Där höll tre av -90-killarna (nämner inga namn - höhö) på att byta om i hallen, så jag spände blicken ännu mer fokuserat än vanligt på de stackars -91-killarna som hade träning :P Under tiden ljöd förresten "ljuv" musik i mina öron, då dessa tre ombytande gossar höll på att sjunga "Vi ska få straff! Tjalalala! Vi ska få straff!" osv... Treorna anses nämligen vara ansvariga över nollningen som de stackars -92-orna utsatts för, och de verkar inte direkt ångra sina onda gärningar även om de innebar att de fick straff på träningen..
Vid halv fyra tog jag bussen hem, och strax efter 18 kom Anton hit =) Mycket mysigt! Imorgon har jag sovmorgon ett litet tag, men jag ska passa på att försöka sova ut lite. Så det blir god natt nu!


Kärlek


Kommentarer
skrivet av: Sandra

haha oh ja, jag är så duktig ;) Brukar bara hålla i sig två gånger sen slutar jag. Men ska försöka denna gången :D

2008-08-22 @ 18:38:20
URL: http://sandraagustavsson.blogg.se/

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0