Sång, gitarr, piano och så lite pannkakor

Godmorgon! Har precis vaknat upp efter en härlig sovmorgon - det är så sommaren ska vara! =) Frukosten är redan käkad, men det blev inte så mycket.. Det är så svårt att bli sugen på något om mornarna tycker jag allt! Fast det är ändå lite skumt att jag inte hittar något jag vill ha när det bara är min andra morgon hemma efter Spanien-resan. Där längtade jag nämligen som fan efter bröd som inte innehöll -75% fibrer, riktig yoghurt, riktig juice - you name it! Nu saknar jag ist de där jäkla chokladpuffarna och de vita minibaguetterna... Hahah, men det är väl som man säger; gräset är alltid grönare på andra sidan ;) Vid lunch igår var jag iaf sugen på pannkakor (som jag drömt om dygnet runt under den senaste veckan, haha) så det gjorde jag! Här kommer världens enklaste och godaste pannkaksrecept!
För 4 pannkakor:
1 ägg
1 dl mjöl
1 dl mjölk
1 dl vatten
Salt efter smak!

Lätt, va? =) Och det är skitgott också!

En bild från Liseberg med Falköpingschixen! =)

Jag mailade förresten min käre rektor igår om att jag ville byta biinstrument till gitarr, och bara ha franska steg 4 + pianoensemble som individuellt val. Jag var lite skakis över att han skulle förbanna mig över att jag krånglade (fatta jobbigt att ändra i schemat, liksom :o), men han var jättetrevlig! Allt skulle han ordna, och jag skulle minsann få som jag ville =) Hur snäll är han inte egentligen? Förra året fixade han ju in mig på MoP tom - jag sökte ju för sent eftersom jag ångrat mig och inte ville börja på volleybollgymnasiet - och han har alltid varit trevlig mot mig! Så jag fattar inte varför man gång på gång är rädd att han ska kutta en? Kristian är en trevlig prick, from nu ska jag ha det i minne!
Nu hoppas jag bara att mitt schema inte blir alltför kasst, och att det inte krockar med volleybollträningarna (som börjar på måndag! Lääängtar faktiskt! :D). Det återstår att se!

Kärlek

Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0