Ork

Idag har det inte blivit mycket gjort. Jag är hängig! Jag hatar att vara sjuk - speciellt på sommaren! Får hoppas att det bättrar sig snart, för på torsdag bär det ju av.. :S Jag har inte ens varit utanför huset. Illa stavas det! Får väl försöka pallra mig utanför dörren en liten stund iaf, så att jag kan andas lite frisk luft. Någonting säger mig att man blir friskare av det? Eller så kanske jag ska klippa gräset? Att tjäna en liten slant är ju alltid trevligt (speciellt om det enda man behöver göra är att åka omkring och lyssna på musik). Jo, förresten! Jag har faktiskt gjort en bra sak idag: börjat packa lite smått. Har tagit fram allt blått och gult jag kunnat hitta i min, Mitchens och mammas garderob, så nu har jag lite att välja på iaf :)
Min kära mor och far har förresten kommit hem idag! Det känns bra - jag vill ha någon som tycker synd om mig när jag är sjuk, och det är mamma bra på :) Mitchen har väl varit ganska snäll, men hon är inte direkt den som frågar om hon ska ge mig ett glas med vatten, en fuktig handduk eller erbjuder sig att laga mat. Hon mer ber mig beställa kebab ("jo, men beställ du, så betalar jag!"). Ofta man är sugen på kebab när man är sjuk? Nää, inte jag iaf.

 Kärlek

Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0