En dag

Just nu istter jag och lyssna på Kurt Nielsens Rise to the occasion - den är faktiskt väldigt bra... Han sjunger verkligen bra. Egentligen borde jag gå och lägga mig nu, men jag orkar liksom inte, för det känns som att det knappt är någon idé eftersom jag ändå inte har någon sovmorgon.. Fast det klart det är :P Imorgon står mycket på schemat ska ni veta =)
Dagen började hur som helst med att jag och pappa åkte hem till Anton för att hämta min franskabok som var var så smart att glömma där igår - bra jobbat, Cecilia! Jag passade hur som helst på att smyga in och ge Anton en godmorgonpuss när jag ändå var där <3 Cicci gav mig nämligen i uppdrag att gå in och väcka stackarn :P
Skolan var helt okej. Inget förhör på franskafraserna, på Afroensemblen sjöng / spelade vi Night Of Passion, och på ljudproduktionstekniken fortsatte jag och Bodil att mixa vår (+Johannas) låt =) Det går framåt iaf!
Efter skolan idag traskade jag in till Freja en liten stund för att spana in volleybollarna ;) Jag kände mig som ett litet mobboffer när jag satt där uppe helt själv och bara glodde, men jag ville knappast gå ut och ställa mig i regnet för att vänta på bussen! Så jag satt kvar, haha.
När jag kom hem gjorde jag pannkakor och såg på That 70's show; det är ju så kuuuuul! Jag ska banne mig börja se på tv oftare! Lite oftare iaf... Kanske. Efter min välsmakande måltid pluggade jag lite engelska och blev förvånad när jag insåg att det var väldigt länge sen jag pluggade hemma. Sådant brukar alltid skötas på MoP nu för tiden nämligen ;) När jag sedan för en gångs skulle hade lite tid över tog jag och sjöng lite =) Det var askul! Total eclipse of the heart, All by myself, Think of me och sådana låtar blev det idag - mycket trevligt!
Vid 19 åkte jag in till träningen, men den var inte alls kul idag. Det gick väl sådär, men jag förstår mig fasen inte på poängen (eller finns den ens?) med vårt nya sk försvarssystem.. Orkar inte ens förklara! Imorgon ska hur som helst bli en bättre dag, då får jag träffa alla underbara Falköpingsflickor igen! <3 Snart dör jag av saknad.
Vill avsluta med ett grattis till söta Michelle Nykvist som blir större idag ;)

Kärlek


Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0