I'm Yours

Namn: Cecilia Kallin
Ålder: 16 år
Yrke: Gatumusikant

Kom nyss hem från Jönköping! Jag och Moa var där och gatumusicerade ett par timmar =) Himla skoj och mysigt, och bra med lite extra pengar nu efter resan och allt. Med tanke på det är det himla synd att inte f-kortet gäller dit haha :P Vi spelade hur som helst en himla massa låtar idag, men den som går bäst är allt I'm Yours.. Ingen som tröttnat på den redan hoppas jag? HA-HA. Snart är det gräsmatteklippning som gäller här hemma, men först ska jag sjunga lite med min kära bror som varit så snäll och kommit hem för att hålla mig sällskap =)

Nostalgi på hög nivå fick upplevas igår då Mohlin, Kallin och Rabe tog sig en fika tillsammans! =)
Kärlek

Kommentarer
skrivet av: Lovisa

Jag saknar er, alla tre!



Du förresten, mitt brev.. Är det på väg eller? :)

2008-08-15 @ 18:27:59
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/
skrivet av: cajsa

åh,

vi är så söta.

faktiskt,

vem hade trott det för några år sedan?

2008-08-15 @ 19:00:54
URL: http://cajsamohlin.blogspot.com

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0