Wiiiiee

Alltså jag är på så jäkla bra humör, så det finns inte! =D Träningen var GRYMT kul, och det kändes så otroligt bra upplagt! Fyset, spelet - ja, alltihop! När jag kom hem från träningen (som jag förresten åkte hem från i bara hotpants och t-shirt --> varmt --> ännu mer glädje åt folket / mig!) gick jag bara omkring och svävade på rosa moln, och sjöng gjorde jag som bare den ;) Dock inte särskilt vackert - mer "gladsång" om ni förstår vad jag menar, haha :P
Mitt goda humör blev inte direkt sämre av att min älskade mamma stått och lagat mat som hela familjen (dock inte Charles) käkade ute i uterummet. Om det blev någon efterrätt? Haha, klart! ;) Äppel-/krusbärspaj stod på menyn denna fantastiska kväll - mohaha! =)

En otroligt saknad och högt älskad vän <3

Gissa filmen: "Exercise gives you endorfins. Endorfins make you happy. Happy people don't kill their housbands." Haha, precis sån känner jag mig ikväll ;)
Förresten ska jag träffa Anton imorgon! Vi hade ju tre månader igår ;) Tänka sig! Att tiden går så fort... Och att allt går så bra, är så kul, och att livet är så fantastikst fullkomligt otroligt härligt!!!!!!
Nä, nu behöver jag nog verkligen sova.. När jag läser ovanstående verkar det ju som att jag är aningen... uppskruvad? Haha, kanske är bäst att jag går och lägger mig - innan jag får för mig att hitta på någonting alldeles galet :P God natt!

Kärlek

Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0