Bäst

För någon timme sedan kom jag hem från myskväll hemma hos Fanny med lite blandade flickor! Det var lite misslyckt att vi inte fick igång GuitarHero-spelet, men vi hade mysigt ändå ;D
Jag kom på att jag glömde berätta det bästa från i torsdags! Jo, Errkan ringde mig, och jag låtsades att det var Kristian Wejshag... Innan jag svarade tittade jag på displayen och utropade förskräckt: "Det är Kristian!!"  Och jäääädrar vad fort musiken stängdes av, och jäääädrar vad tysta alla blev! Öronen stod rätt ut på dem, alla fyra, där de satt runt Johannas lilla köksbord! Jag hade inte en aning om att mina kära vänner ens kunde vara så tysta :P Hur som helst berättade jag diverse saker för Kristian, och jag skrek som bare den i telefonen ;) Det var underhållande vill jag lova (a) När jag slutligen berättade för Errkan att de andra trodde att jag pratade med Kristian, svepte en stor suck av lättnad rummet! Hahahaa, ibland är jag allt bra rolig ;P Och ond för den delen x) HAHAHAHA :D

Rolig och ond? Hmmm...

♥ / Cecilia


Kommentarer
skrivet av: Fanny

haha vi fick igång gh sen när du hade åkt ;) fråga mig inte hur, helt plötsligt funkade det bara :D

2008-12-22 @ 17:33:05
URL: http://fannyekholm.blogg.se/
skrivet av: Fanny

haha eller hur :D helt stört jag fattade inte vad som hände. sofie wetterbrandt kom och pillade lite på teven och så rätt va det var så funkade det. fattar du hur GLAD jag blev eller? :D

2008-12-23 @ 00:08:05
URL: http://fannyekholm.blogg.se/
skrivet av: Fanny

jag gjorde verkligen det eller hur :D fast det var inte lika kul sen när jag upptäckte att man (jag) var mycket sämre med lite alkohol i blodet ;)

2008-12-23 @ 01:07:26
URL: http://fannyekholm.blogg.se/

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0