Det går bra nu, kompis det går bra nu!

Tänkte bara säga hur mycket jag uppskattar tillvaron; jag älskar den!
• Jag älskar MoP!
• Jag älskar alla mina fina Falköpingsvänner!
• Jag älskar de underbara vänner jag fått i Skara!
• Jag älskar att jag äntligen ska hälsa på Lisa & Julia o company i lägenheterna imorgon!
• Jag älskar vad jag ska göra under jullovet!
• Jag älskar att Erica är min sånglärare, och är bäst i världen!
• Jag älskar att lärarna hade konsert för oss igår; det var så jäääkla grymt och kuuul!
• Jag älskar Stefan som gitarrlärare - han är den bäste man kan tänka sig!
• Jag älskar alla chanser jag fått!
• Jag älskar känslan av att någon tror på en!
• Jag älskar känslan av att faktiskt räcka till!
• Jag älskar känslan av att bara få ha roligt, och inte ta allting så jäkla seriöst!
• Jag älskar att vi ska upp till Stockholm för att fotograferas snart inför projektET!
• Jag älskar låtarna vi fått!
• Jag älskar att alla är så snälla, trevliga, roliga och härliga!
     Jag skulle kunna skriva så jäkla mycket mer, men nu måste jag sova! Tänkte bara säga att jag nog ska söka Sing-a-song-writer inriktningen till nästa år, och välja låtsnickeri som individuellt vl i vår... Jag TÄNKER bli grym på att skriva låtar och på att jobba i Logic! Det är mitt nästa mål! Och så ska jag bli bra på att dansa också hahah :D

♥ / Cecilia


Kommentarer
skrivet av: clara

Gud vad jag beundrar dig Cissi. Du ar sa bra och ger en sa positiv installning hela tiden. Fortsatt sa! Tack for det harliga inlagget!



Och GOD JUL! :)

2008-12-24 @ 17:05:43
URL: http://sundhclara.blogg.se/

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0