Julhelgen

Jahapp, då har man firat klart årets jul! På julafton var vi hos mormor och morfar, och på juldagen hos farmor och farfar. Riktigt mysigt att träffa hela släkten igen! Årets största julklapp gick förresten till mig, och vet ni vad det var i? En halvakustisk gitarr!! Fan vad glad jag blev; och konstigt nog hade jag inte en tanke på att det kunde vara det när jag såg paketet.. :P Charles har en likadan, fast mörk, och jag har lånat den hela året så fort jag ska spela, men nu har jag alltså min egen :D Stackars pappa blev nästan rädd när jag kom fram till honom och tackade med tårar i ögonen: "Blev hon ledsen?" frågade han oroligt mamma. Haha, han är allt bra söt han <3
     Julens mest dramatiska händelse ägde rum hos farmor och farfar, då en av deras tomtar av halm och tyg höll på att bränna upp hela stället :P Den hade fattat eld av någon lykta och brann för fulla segel då någon i grevens tid kom ut och såg till att släcka den..
Förutom gitarren har jag fått lite kläder, pengar, musikböcker, rosa plektrum (mina kära släktingar vet vad jag vill ha haha), en riktig CD med Keane (mohaha!), rosa stjärnmönstrade innetofflor (MoP nästa!) och även en biljett till föreställningen The Producers - Det våras för Hitler. Det är en musikal tror jag, och det passar mig utmärkt haha! =)
     Just nu sitter jag och övar lite på låtarna vi ska spela in :D På söndag gäller det! Snart beger jag mig till Skara för att besöka en god vän, och senare ikväll ska jag träffa min favorit från Stockholm! <3

♥ / Cecilia

Kommentarer
skrivet av: Julia

Fan den musikalen vill jag också se!! Den verkar jättebra :) Lyckoost :P

2008-12-26 @ 15:16:55
URL: http://[email protected]

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0