KANONKVÄLL

Faaaaaan, vad roligt vi hade i torsdags!!
     Om jag ska ta det från början så gick julavslutningarna bra. Jag var med några riktigt trevliga pojkar ut MoP3a och spelade Blood Of Eden, och det var nog faktiskt många som uppskattade vårt lilla framträde =) Särskilt på den andra föreställningen, för då applåderade publiken mitt i låten (!!!!!)! Detta efter att jag och Foffe tagit i lite extra, så det var liksom inte efter ett gitarrsolo eller så :P Jag har banne mig aldrig varit med om det förut, och aldrig trodde jag väl att jag skulle mötas av en sådan positiv reaktion av elever!!! Helt otroligt roligt :D Bodil har lagt upp ett filmklipp med hela låten på facebook som ni hittar här.
På kvällen var det dags för fest, fest, feeeest! Vi var supertaggade allihop, och vi började med att gå till Munken för att handla mat. När vi senare stod i bankomatkön sjöng alla för full hals på Jag såg mamma kyssa tomten jag, och tror ni inte att Dille åker förbi med sin bil precis då haha! :D Askul!! Särskilt efter hans eminenta insats på MoPs julfest med I'm the real Santa!
     Väl hemma hos Johanna började vi sminka oss och laga mat, och potatisgratängen och kycklingen vi investerat i blev hur goda som helst! Sedan var det som sagt fest som gällde, och jag har inte haft en så bra kväll på riktigt länge. Senast var nog första Ålle i höstas..
     Strax efter 23 började vi traska mot Olins, och min guuuuuud vad lång tid det tog! Jag visste inte att man kunde ha så roligt när man går promenad! Bodil och Michelle tröttnade dock, så de lämnade mig, Elina och Johanna att klara oss själva :P Vilket vi givetvis gjorde. Dock fick vi lite problem när vi kom fram till Olins, för vakten påstod att det var fullt =( Efter ett tag upptäckte jag dock att han var sjukt trevlig, Thomas hette han, så vi började prata och det var nästan så att man inte ville lämna kön :P Det var ju dessutom helt gratis att stå där 8) Efter ett tag kände vi dock att vi ville in trots allt, så jag berättade med ledsna ögon för vakten att mitt span var där inne, och att det är tämligen omöjligt att spana vidare om man inte får komma in... Då släppte han in oss - mohahaha! ;D
Där inne var det fullt av folk, och två dansgolv log mot oss med öppna armar! Det gick inte att ha tråkigt! Vi dansade som bare den, och det var sjukt trevligt! Dock började folk snart dra sig hemåt, vilket säger en hel del om hur sega vi var på vår lilla vandring...
     Några timmar senare satt vi allihop i Johannas lilla etta och drack vatten för fulla muggar (hahaha), samt åt nattmacka. Det var också sjukt kul (HAHAHAH) :P Jag garvade som fan åt det mesta, vilket gjorde att jag insåg att tröttheten tagit överhanden så pass mycket att det var dags att sova.
Dagen därpå gick vi upp kl 10 (!!!), åt frukost, och sedan mötte vi upp Dille och Kristian i studion. De hade ett nytt namnförslag som vi alla gillade mycket bättre: Diana. Vad tycker ni? Dessutom fick vi höra på en massa nya låtar, varav iaf två vi ska spela in nu i slutet av december. De är riiiiktigt bra! En är "hittig" och en är väldigt soft och härlig =) Sjukt kul! Efter ett tag åkte vi iväg till LaiThai alla sex och så bjöd Kristian oss på lunch. Himla passande, för egentligen hade vi velat beställa thaimat kvällen innan, men vi hade kommit överens om att handla på Munken ist så att det inte skulle bli så dyrt :P 
     Idag har jag sovit igen en hel termins förlorad sömn (nästan), och så har min farmor och farfar varit här och uppvaktat mig =) MYS!

♥ / Cecilia

Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0