Sångövning

Här sitter jag och övar på låtarna igen =) Det går bra faktiskt; det är skitkul hur som helst! Jag gillar allihop haha :D Imorgon blir det alltså Skara igen för att spela in med Dille & Krille (HAHAHA), och så blir det ett par nätter med tjejerna i Johannas etta =) Men innan det tänker jag öva mer på låtarna, o så ska Tind komma hit, o så måste jag så klart packa i min RULLväska. Rullväskor är bra skit det! Då behöver man liksom inte bära och därmed få ont i axlarna/ryggen, utan man kan bara rulla den efter sig haha :D ASBRA och UNDERSKATTAT. Så det så!
     Gårdagen blev mycket trevlig =) Dock vet jag inte hur det blir med nyår nu.. Men det löser sig på något sätt hoppas jag. Skara eller Falköping iaf =) Hörde jag en knackning på dörren?

♥ / Cecilia

Kommentarer
skrivet av: Simon Warnskog

Hoppas de går bra imorgon:D eller de vet jag att de kommer göra :D nyår i skara:P nänä du kan ta med dina tjej polare å komma till skövde:D hem till mig!! de vore grymt =)

2008-12-27 @ 13:58:56
skrivet av: Lisa

Lycka till!:D:D

2008-12-27 @ 14:53:34
URL: http://petterssonlisa.blogg.se/
skrivet av: Cecilia

Hem till Simon? du det låter skitkul, men vi är nog uppbokade så det räcker - vi har lovat både skara o fkp :S men tack ändå! :D

2008-12-27 @ 18:17:19
URL: http://ceciliakallin.blogg.se/

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0