Skrämmande?

Jag tänkte bara komma med en lite hyllning till Facebook! Bilduppladdningen är sjuuukt smidig, och det går fort som bare den! Någon mer än jag som känner att de börjar tröttna på bdb en aning? :P
Imorgon är det skola, och mina damer och herrar, det lär bli en konstig dag! Fr.o.m. nu och en tid framöver är nog jag, Elina, Bodil och Johanna de kanske mest hatade personerna på hela MoP (iaf av sångerskorna?). Vilket givetvis skrämmer mig en hel del. Jag hoppas bara att allting lägger sig snart, och att det i slutändan kommer vara värt det! Kanske blir det ingeting av alltsammans, kanske blir det en jättegrejj. Ingenting är säkert. Jag tänker hur som helst se till att göra det bästa av situationen, och kanske t.o.m. unna mig att njuta lite ;) För i ärlighetens namn är jag så glad att jag nästan spricker.
♥ / Cecilia

Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0