Taggade

Imorgon är det party som gäller; på Olins för er som inte vet; och jag rekommenderar starkt alla att komma ;) De ska ha två dansgolv och två dj:s tom haha *jubel*. Hur som helst ska jag och mina underbara MoP-flickor dit, och jag kan lova er att vi är sjukt taggade! Det lär bli en kanonkväll =) Jag var och hälsade på i volleybollägenheterna ikväll (hur mysigt som helst, och 1000 år för länge sedan), och nu har jag övertalat åtminstone Julia och Lisa om att de ska dra till Olins ist för Vatra :D De skulle nog dra med sig Fanny, Cajsa och Malin också, så det kan ju inte bli mycket annat än hur kul som helst!

Jag stjäl Johannas fina bild (a)
♥ / Cecilia

Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0