Tomten besöker bara de snälla barnen

Idag har jag varit tomte. Jag lämnade renarna hemma, och åkte buss till Skara. Där besökte jag - som utlovat - en mycket trevlig pojk. Han trodde nog inte att jag skulle komma (jag är ganska knäpp som gjorde det egentligen), men har man lovat så har man! Löftet avgavs iofs i slutet av en festkväll, men ändå! Cecilia Kallin håller vad hon lovar, och mitt nyårslöfte ska nog bli att jag ska sluta vara så förbannat töntig! Det jag gjorde idag var liksom aaaskul! Att bara hälsa på någon så där, med en liten julklapp och allt, utan att knappt vara inbjuden.. :P Vi hade bara skämtat om det lite, men jag gjorde det till verklighet! ;) Jag är nästan lite stolt; märks det? Haha! Jag ska börja ta lite risker, leva lite mer och ha lite roligare helt enkelt!
Fan, jag trivs med tillvaron.
♥ / Cecilia

Kommentarer
skrivet av: olsson

inte töntigt någonstans, sjuuukt ball (utan t i slutet)....en mkt glad överraskning, mer av det!;)

hade en mkt trevlig afton!:)

btw, fruktansvärt många paket under granen...dela med dig?:P

2008-12-24 @ 00:42:02
skrivet av: Cecilia

Neeeej! Med t ska det vara, hahaha! :P Du, det hade jag med =)

Haha, jag veeeet.. jag har varit ALLDELES för snäll i år alltså ;) njae, jag vet inte.. jag måste nog börja vara lite mindre snäll så att inte rummet svämmar över av paket nästa år också. jag behåller dem för mig själv alltså - mohaha! ;P

2008-12-27 @ 13:01:42
URL: http://ceciliakallin.blogg.se/

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0