Absurt

Ännu två avklarade föreställningar som gick bra! =) Det var särskilt roligt att träffa Martin Erkenborn efter kvällsföreställningen; min gud så positiv han var - haha :D Vår superheta version på Oh Helga Natt gick dessutom hem för fulla muggar; även om vi gjorde några misstag med koreografin :P Det var förbannat kul måste jag säga! Även Do They Know It's Christmas och Fairytale Of New York gick bra. Min klack i Bodils ass kan väl inte bli annat än succé antar jag? Haha :P

Snyggingen nr 1 (höhö) tillsammans med en väldans söt farfar som såg på julkonserten idag!

Jag har förresten en dålig och en bra sak att säga. Den dåliga är att vi förlorade mot RiG B idag med 3-0, vilket innebär att allsvenskaplatsen är borta. Jag önskar jag hade varit med, så att man kunde ha känt att man personligen iaf försökt vinna! Den bra är att den där hemligheten jag pratade om igår kommer bli kanon :D Tyvärr kommer den fortsätta vara hemlig men :P
Nu ska jag slå in min present till världens bästa lillasyster som fyller år imorgon, och sedan ska jag sova och njuta över den lååånga sovmorgon som väntar mig!

♥ / Cecilia

Kommentarer
skrivet av: klas

du måste ju för tusan skriva ner att det var ja som var fotograf haha! spelas showen in, kanske syns ikväll!

2008-12-02 @ 12:28:57
URL: http://accordingtoklejs.webb.se
skrivet av: Lisa

en till positiv sak är att vi går till allsvenskan!:D:D:D:D

2008-12-02 @ 21:46:48
URL: http://petterssonlisa.blogg.se/

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0