Tind & Julia

Det var ingen knackning på dörren jag hörde. Det dröjde ett ganska bra tag innan Tind kom.. Jag hann med att sitta här, gå promenad och börja baka lussekatter. Men sen anlände hon äntligen! Medan jag bakade klart de där stackars lussekatterna (samt brände min stackars tumme på den där förbannade plåten) satt Tind här och fick både Ludvig och Tobias att tro att hon är halvt galen ;) Det är det jag gillar så bra med Tind - det där knäppa, sjukt roliga som bara inte är som vem som helst. Det är verkligen en störtskön liten stockholmska jag fått tag på ;D
Julia kom förresten också hit idag en stund :D Det var "år och dar" sen vi sågs (nästan), och guuuuuud vad jag saknat henne!! Det har ändå inte varit allt för outhärdligt under all den tid som gått sen sist; vi båda har haft så mycket för oss; men nu när jag äntligen fick träffa henne kände jag verkligen hur mycket jag saknat min allra bästa vän!
     Nu är det dags att packa, och sedan ska jag öva lite på låtarna vi fått =) Ha en bra kväll!

♥ / Cecilia

Kommentarer
skrivet av: jonseredklara

haha klockren bild på tind :D puss å gottnytt år lite sent men aa :D<3

2009-01-04 @ 18:55:36
skrivet av: Cecilia

haha ja det tycker jag med ;) puss och tack detsamma! :D <3

2009-01-06 @ 23:12:24
URL: http://ceciliakallin.blogg.se/

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0