Jag finns här

Just nu sitter jag och lyssnar på The Blood Of Eden, och jag är ärligt talat inte helt säker, men jag misstänker starkt att det är The Eagles man sitter och njuter till. Jag blev tillfrågad idag av mycket trevliga herr Simon Warnskog om jag ville sjunga tsm med Foffe på den låten på julavslutningen i kyrkan =) Kan nog bli kanon, iaf för jäkla kul!
Snart ska vi ha kvällsfika med min kära familj, och min mamma ska säga något som Kristian (min rektor) pratat med henne om idag angående projektET ;) Det var meningen att jag skulle ha fått mail om det idag, men Kristian har nog råkat skicka fel, för jag har bara fått ett där det står att vi ska diskutera pensionsgrejjer med någon snubbe imorgon eftermiddag.. :P Så jag väntar med spänning på vad det är mamma ska säga!
Det har förresten hänt en otroligt sorglig grej idag.. Jag är skitledsen, och jag är säker på att alla ni som vet vad jag syftar på känner likadant.. Jag finns här! <3

♥ / Cecilia

Kommentarer
skrivet av: SIMON WARNSKOG

haha aa fast de är ju inte The Eagles men;) de är Peter Gabriel:P haha . .ojj shit va grymmt!! då får man hoppas de var något bra då!

2008-12-08 @ 23:18:35
skrivet av: klas

Vad var det som var sorgligt? :(

2008-12-09 @ 03:08:18
URL: http://accordingtoklejs.webb.se
skrivet av: Cecilia

haha okej.. pinsamt för mig! men det kunde ju ha varit dem, eller hur (eller?)? :P

ja det var något skitbra haha :D jag kan berätta när vi ses.. om du frågar vill säga :P

2008-12-09 @ 23:10:42
URL: http://ceciliakallin.blogg.se/
skrivet av: Simon Warnskog

haha lite kanske;) sånt borde du ju ha koll på Cecilia haha:P aa kanske fast dom brukar ju inte ha kvinnor med som kör, dom brukar köra själva!:P. . Jaså shit va grymt :D du får berätta i skolan imorgon då:D sov gott

2008-12-09 @ 23:56:19
skrivet av: Cecilia

jajaja okej jag hade väl helt katastrofalt jättefel då, hahah - jag erkänner! :P Ja det är skitkul! Det ska jag göra :D du med!

2008-12-09 @ 23:59:52
URL: http://ceciliakallin.blogg.se/
skrivet av: Simon Warnskog

hahaha:P de är lungt skojja med dig :P fast de var lite fel ändå hahaha:P . .va bra:D tack:)

2008-12-10 @ 00:01:27
skrivet av: Cecilia

hahahah nu mobbas du så där IGEN, simon! :P nu tänker jag gå o lägga mig bara för det hahaha ;) God natt!

2008-12-10 @ 00:14:18
URL: http://ceciliakallin.blogg.se/
skrivet av: Simon Warnskog

hahaha så elak var jag väl ändå inte;)

2008-12-10 @ 16:33:34

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0