Karlstad

Helgen har tillbringats hos mina kära släktingar uppe i Värmland :) Mysigt har det allt varit! Gårdagen präglades av shopping inne i Karlstad (härlig stad må jag säga!), o några riktigt fina klipp gjordes :D Bilder på dessa kommer!
image384
Kaffe någon? Haha, jag måste säga att jag tycker att detta är snudd på överdrivet... :P Iofs skulle jag själv inte säga nej till en kopp kaffe i en av dessa "glamourösa" kaffemuggar (även om jag i vanliga fall inte dricker det), men det känns ju nästan töntigt på något sätt! Bra reklam kan ni vara säkra på att det är iaf; på muggarna står det nämligen att Gucci snart öppnar en ny butik, o dessutom används dem på New York Fashion Week just nu... Med andra ord kommer varenda liten fashionista springa runt med en i handen under de närmaste dagarna. Tillåt mig att skratta.

Kärlek

Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0