Supertisdag

Joo, det var ju då några dagar sedan... men ändå! Det var en bra dag; så jag tänkte berätta lite om den :)
För det första fick vi semlor som efterrätt i skolan!! (Skara skämmer verkligen bort sina elever - finfina lokaler, unga lärare, separata salladstallrikar när det är soppa, ris à la malta sista dagen innan jullovet, pepparkakor sista veckan innan jullovet... o nu semlor på fettisdagen!! :P)
På eftermiddagen hade jag sedan min sånglektion, som började lite tidigare än vanligt :) Karin sa dessutom till mig lite hur jag skulle göra! Det brukar hon aldrig göra, så jag blev asglad :) Jag är ju faktiskt där för att utvecklas (a)
Efter sången gick jag till Da Vinci (en kinarestaurang tror jag..) med Lizah, Frida, Hulda o Ida. När jag sedan åkt hem  fick jag ett antal fylle-sms där det bla stod att begåvade Lizah försökt betala med sitt leg... Hahah, fulla på en tisdag.. :P Bravo!
När jag kom hem till lilla Fkp gick jag upp till Ålleberg där volleybollarna höll på o käka.. Sen fick jag skjuts av snälle Anton till lägenheterna :) Tack! Det var mysigt där, precis som vanligt! Egentligen skulle vi ha spelat Singstar, men jag var tvungen o dra hem, så de fick göra det utan mig.. :P
Under dagens gång blev dessutom min sms-inkorg berikad på ytterligare ett par "värda-att-spara-sms". O sånt är ju alltid trevligt :)
image386
Prada - Trembled Blossoms

När kvällen sedan kom tänkte jag egentligen se på Gossip Girl o I huvudet på Gynning, men som vanligt blev det inte som jag tänkt mig. Hellre volleybollarna än tv :)
Igår hade vi träningsmatch mot Jönköping, o det va riktigt skoj - åtminstone i första set. Värsta backspiken fick jag in, o det gick överhuvudtaget väldigt bra. Jag tror att det berodde på att jag liksom sket i det. Jag bryr mig inte längre; går det dåligt så fine. Jag kan ta det nu, för det spelar ingen roll längre :) Jag spelar volleyboll för skojs skull - viktigt att memorera!
Idag var jag o hälsade på i Ålleberg under min lååånga håltimma, o det var skoj :) Kändes dock lite konstigt o gå runt där.. :P Efter skolan fikade jag med Julia (mysigt <3), o sen drog jag till volleybollarna även denna dag :) O ja, tack igen Anton haha :P
God Natt!

Kärlek

Kommentarer
skrivet av: Lizah Gyllingsten

HAHAHAHA!!!!!! jag hade glömt bort att jag försökte betala med leget.. hmpf.. xD jag är lite konstig ibland kanske!

Saknar dig lilldu!

2008-02-15 @ 21:00:24
URL: http://lizahgyllingsten.blogg.se
skrivet av: cecilia

Haha, nädå, jag tycker du e skoj :D

Saknar dig med goding!

2008-02-24 @ 15:35:18
URL: http://ceciliakallin.blogg.se

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0