Australien

Igår fikade jag med min söta Julia :) Mysigt som vanligt, så klart! :)
Idag tittade jag på matchen mellan Sverige o Australien, o killarna spelade riktigt bra :) Speciellt Fredric :) O Anton va också grym :) Träffade Sofie där också :) Efter matchen gick jag med Sofia o Anna till lägengheterna, o det var mysigt :) Pratade en hel del med Katta, Sofia o Josse (borde bli oftare!), så det var skoj :) Sen skulle jag kila till Oscar, för han skulle ge mig bilderna fårn NM (haha, 4 månader senare... :P), o så krånglade det jättemycket. Men tack för hjälpen :) O grattis i efterskott!
En sak som är skoj är att jag nu har vår låt som vi spelade in med ensemblen på ljudproduktionstekniken :D Det är Queens Save Me, o den blev riktigt bra (tyckte iaf vi som spelat in - haha!)! Så om nån är sugen på o lyssna på vad vi håller på med på MoP, så ska jag gladeligen skicka den över msn (fast vi måste ju bestämma tid, för som alla vet är jag ju aldrig inne annars (a))!
image352
Kärlek

Kommentarer
skrivet av: jessica

den kan du gärna skicka till mig cissi! vill ha många låtar när du sjunger, du är min idol! :D:D

2008-01-13 @ 01:38:14
URL: http://jessicapauline.blogg.se
skrivet av: cecilia

Vad skoj! :) Haha, eller hur..! :P Du är min iaf!

2008-01-13 @ 21:33:20
URL: http://ceciliakallin.blogg.se

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0