Chillhelg

Gårdagen började med Öppet Hus på MoP - med andra ord skulle vi spela. Låtarna blev Life On Mars (åh, så bra den e), Gone och I Will Survive. Det gick ganska så bra iaf. Efter bara en timme i Skara storstad var jag tvungen att ta bussen tillbaka till Falköping, där skulle jag nämligen spela volleybollmatch.. :P Tur som jag hade åkte Tina med samma buss iaf, trevligt så klart! :)
Matchen gick ganska bra, gjorde ett riktigt bra block, o en bra "upplockning" efter att bollen studsat in i nätet. Överhuvudtaget gick mottagningen bättre än vanligt, o anfallet något sämre. Men de gjorde inget; vi vann mot Arvika med 3-0 iaf.

På kvällen va de sedan dags för överaskningsfest för Ida o Klara, hemma hos Jessica :) Mysigt, förstås! En äkta chillkväll blev det allt :)
Idag har jag gått en liten promenad med Jesper, o sen har jag kikat på volleyboll i Freja.
Dagens tanke: Hur sjuttsingen ska U19-SM gå? :S

Kärlek


Kommentarer
skrivet av: Lisa

Jag tror att U19sm för er kommer gå superdåligt! haha ,för vingåker ska vara med ;) hahahhaha :D

2008-02-24 @ 13:13:11
URL: http://petterssonlisa.blogg.se
skrivet av: cecilia

HAHA, NEEEEEEJJ!!!! Snälla, snälla, dra er ur!! Dra er ur! ;P

nädå.. (a)

2008-02-24 @ 15:34:10
URL: http://ceciliakallin.blogg.se

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0