Dialog om framtiden

Julia: *drömmande* -- När jag blir stor ska jag skaffa hund! :D
Cecilia: *realistisk pälsallergiker* -- När jag blir stor ska jag skaffa fiskar...! :P
Julia: -- Jaha, okej! Haha... ;P
Cecilia: -- Men fatta töntig jag kommer känna mig; alla andra kommer ha typ "ordentliga" husdjur (typ hund o katt), o så kommer jag där med fiskar.. :(
Julia: --Men du får väl se till att ha häftiga fiskar då! :)
Cecilia: -- Jaaa! Jag kan typ ha neonfärgade självlysande fiskar! Ascoolt, ju!! O så ska det va två fiskar åt gången, o varannan generation ska heta Habibi & Cooling, o varannan ska heta Puss & Kram!! :D :D :D
Julia: *lycklig över att inte vara i riskzoonen* : -- Jag skulle inte vilja va din fisk...! :S
image373
Kärlek

Kommentarer
skrivet av: jessica

hahaha!
men du cissi, det är inget fel med fiskar :D fiskar e ju as skoj:D ja brukar typ, prata med mina hahahah o sen så brukar ja stoppa ner ett finger i vattnet, så kmr dom o nosar lite ;) haha nosar, haha! o sen kan man ju köpa julklappar och födelsedagspresenter till dom! man kan ju typ köpa.. mat! & ngn växt.

fiskar äger and that's it :D:D:D

2008-01-27 @ 23:46:17
URL: http://jessicapauline.blogg.se
skrivet av: cecilia

Hahaha, fan va skön du e Jessica!! Nosa! haha, alltid c(:
Låter ju riktigt skoj de där med fiskar alltså, ska nog ta o börja fundera på det på allvar nu höhö^^

2008-01-28 @ 22:20:15
URL: http://ceciliakallin.blogg.se

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0