Död

Igår var en ganska bra dag. Tittade en stund på landskampen mellan rigs killar o Australien :) Fast jag hann bara se första setet, för sen hade jag träning själv :/ Skulle hemskt gärna ha sett på hela, för den var verkligen jämn; 18-16 till Australien i femte set... Bättre lycka på fredag, Sverige! Då ska jag banne mig se hela matchen!
Träningen igår var förresten skittrist, det gick bajs o jag var inte sugen på att träna överhuvudtaget. Den här säsongen har tagit död på ett av mina största intressen. Om ingenting nytt händer med vårt kära damlag tills nästa säsong (som tex att vi går upp till div 1, snälla Gud, låt det hända!!!), så tror jag att jag hoppar av. Sorgligt nog faktiskt, men jag pallar helt enkelt inte att lägga så pass mycket tid som jag gör på något som jag inte ens tycker är särskilt skoj längre... Iofs älskar jag verkligen själva sporten, o ingen tvekan om att jag kommer o sakna den, men det funkar liksom inte som det är nu. Jag kanske skulle börja dansa eller något istället?
En bra sak är iaf att jag har sovmorgon tills tjugo i TVÅ idag :D Har inte ens börjat än!

Kärlek

Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0