Händelserik helg

Fredagen började strongt, en halvtimmes sovmorgon (åt frukost på morgonrasten ist)! Efter Katedral åkte jag hem för att göra mig iordning för Ålle :D Fransyska skulle jag vara (tack Julia!), så det var bara att börja leta fram grejjor, sen som jag var. Vid 20-tiden åkte jag sedan in till volleybollarna, vi skulle förfesta hos Malin som var jättegullig o lät oss komma :) Vi var en spridd skara, möss, superhjältar, en katt, Magnus Uggla o så en fransyska. Höhö^^
image363
Volleybollflickor

Vid elva drog vi ner till Terassen, o under tiden fick kringströvande personer lyssna till min o Lisas skönsång med våra ljuva stämmor i vår egna, mycket vackra, version: I LOVE YOU BABY, AND IF ITS NOT ALL  RIGHT, I NEED YOU BABY, THROUGH ALL THOSE LONLEY NIGHTS, LALALALALA LALALALALALALALALA!!!
Höhö^^
image364
Jag & Lisa

Väl inne på terassen var det trevligt, speciellt o träffa det sk "förfestgänget" :) Puss på er!
Efter x antal timmar shakande på dansgolvet drog vi oss vidare på efterfest hos... (joo, ni gissade rätt) Klara! Trevligt folk där; dock hände det lite pinsamma grejjor. Jag nämner inga namn, men det var aningen skandalöst. Liveporr, jovars.
  
Jag som fransyska, inne på terassen o efterfest!

Jag skulle sova hos Lisa denna natt igen, o vi bedrog oss inte hemåt förrän bortåt halv sex nån gång skulle jag tro. En bra kväll blev det, tack för din otroliga gästvänlighet Lisa! ;)
På lördagskvällen var det egentligen meningen att jag, Katta o Sofia skulle dra till Pattis födelsedagsfest, men som vanligt i dokusåpan Volleybollhuset så stötte vi på trubbel. O inget jäkla skit-trubbel - en riktigt hemsk sak. Därför gick jag, Elin o Katta o tröstkäkade volleybollpizza ist :P Synd om Patti, men vad sjuttsingen ska man göra? :/
O idag har det tack o lov inte hänt ngnting överrumplande..! Det enda dagens dag bestått av har varit promenad med mamma, lite dator inkl msn (som iofs är en jäkligt string prestation.. :P ), o slappande. Gôttans! :)
Hoppas alla hade det skoj på Ålle :)

Kärlek

Kommentarer
skrivet av: jepp

Så vad är det hemska som hänt hos volleybollarna den här gången?

2008-01-21 @ 18:58:42
skrivet av: cecilia

Lite trubbel med pojkarna..! :/

2008-01-22 @ 22:18:34
URL: http://ceciliakallin.blogg.se
skrivet av: elin

den pizzan satt gött ;)

2008-01-22 @ 23:22:34
URL: http://eluz.blogg.se
skrivet av: cecilia

Hahah, självklart ;) speciellt när vi fick den billigare höhö^^

2008-01-23 @ 18:26:40
URL: http://ceciliakallin.blogg.se
skrivet av: Lisa

DU, Cecilia Kallin, är alltid välkommen.:)

2008-01-27 @ 21:38:33
URL: http://petterssonlisa.blogg.se
skrivet av: cecilia

Naaaw, Lisa :) Alltid lika söt

2008-01-28 @ 22:22:06
URL: http://ceciliakallin.blogg.se

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0