Händelserika vardagar

De senaste dagarna har det hänt otroligt mycket, så jag har inte haft tid o skriva, men nu tänkte jag ta o berätta om det viktigaste iaf :) Dock orkar jag inte ta allt..
I onsdags skulle jag titta på -92-killarnas intagningar till rig, dock sabbade Michelle allt vilket medförde att jag blev så sur att mitt huvud höll på att sprängas, o därmed orkade jag bara inte träna! Underbara, söta, o alltid lika omtänksamma Lisa erbjöd mig att sova hos henne, fatta snäll hon är! :')
image362
Julia & Lisa


Övernattningen hos henne innebar att jag kunde gå upp kvart i sju på torsdagsmorgonen - underbart!! :D Det var verkligen skönt att gå upp så sent, o sen göra sig iordning lite snabbt för att sedan ta en liten promenad nerför Wetterlin till närmaste busshållplats för 203:an :) Bra start på dagen! Fortsättningen blev även den bra; kör, frulle på håltimman, o sen började jag, Bodil o Johanna att snickra ihop en egen låt på ljudproduktionstekniken. Värsta fina introt av Bodil Bergström :D

image361
Bodil & Johanna


På eftermiddagen träffade jag Julia för att ta en fika på Mingus (vår rutin är bäst! :D), o jag hade ovanligt mycket att berätta om för min sötnos kände jag ;)
När klockan var sju infann vi oss i Freja, jag skulle egentligen tränat med U19. Dock var det inte SM-träning som jag hade trott, bara träningsmatch mot U17, så nej, jag ville inte gå (okej, okej, nu måste jag ta o skärpa mig med träningen! :S ). Så när jag o Julia kramat varandra hejdå gick jag upp till Ålleberg för att hänga med Lisa till 23:an o plocka ihop grejjorna efter min lilla övernattning.

image360
Jag & Julia

Fortsättning följer...

Kärlek


Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0