Kåwntrytrion

Igår fick jag ett sms fårn Lizah Gyllingsten i MoP3b, o vet ni vad hon sa? Hon berättade att hon o Moa kommit överens om att jag skulle va med i en country-trio!! Haha ;P Lizah är den bästa sångerska jag vet, har banne mig aldrig hört ngn så bra som hon live!! Hon kan (helt sjukt) sjunga högre med bröströst än med huvudklang! Kanske inte säger er så mkt, vad vet jag, men det är iaf jäkligt bra gjort! :P Idag skulle hon o hennes kompis sjunga en liten bit av en låt för mig o Moa (vi bad dem.. :P ), o jag började gråta redan efter första strofen... höhö, hejja mig! :P
Kåwntrytrion, som vi ska kalla oss (Lizah är uppvuxen i Umeå.. :P), ska spela bra country. Inte typ västern, utan Rascall Flatts o sånt :) Om ni vill höra världens bästa låt (lyssna på texten för sjuttsingen!! :') ), så ladda hem Mr Lullaby med Brad Paisley & Alison Krauss.. Hade aldrig hört den innan igår, o nu e den för bövelen min favoritlåt!! Det får mig o tänka på hur jäkla mycket bra musik det måste finnas som man aldrig för höra. Sorgligt ju!! Hur som helst så är den låten hemskt jävla vacker, så ta vara på mitt tips o lyssna! :')
                   image369
                                        Dagens tanke: Mr Lullaby är allt jag har att säga.

Kärlek

Kommentarer
skrivet av: Lizah Gyllingsten

jag blir ju nästan lipig när du är så snäll :) *jätteglad*

2008-02-01 @ 19:45:41
skrivet av: cecilia

Naaaw, söt-Lizah! :) You've better get used to it ;P

2008-02-01 @ 20:30:13
URL: http://ceciliakallin.blogg.se

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0