Måndag

Idag har jag haft träning, o det gick mycket bättre än förra gången... Så det var jäkligt skönt :)
En sorglig sak idag är att jag vet att jag inte kommer kunna komma o lyssna på volleybollkillarna imorgon när de sjunger... :( skulle hemskt gärna vilja se/höra det kan jag lova! Menmen, vem vet, det kanske kommer fler chanser? c(:
En bra sak idag är att det är Ålle på fredag! :) Skoj, ju! Jag längtar verkligen dit, då man äntligen får träffa alla Fkp-bor :')
Har tittat lite på -92-tjejerna idag också, deras intagningar är ju nu. Jag har redan bestämt mig för 7 som jag tror kommer in... Duktiga måste jag säga :)
image357
Dagens tanke: Grattis till min snygging Madde på födelsedagen! <3
Sedan så tänker jag på Julia också. Du vet varför gumman!
Kärlek

Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0