Omtyckta

Idag började ju skolan igen efter lovet, som bekant. Något jobbigt att kravla sig upp ur sängen vid 6, men det var man helt enkelt tvungen o ta. Härligt att träffa alla igen ju! :) Sen på mattelektionen bytte jag tillbaka till den gröna boken igen (underbaaaaart!! den lila var alldeles för krånglig), o sen på svenskan jobbade vi vidare med ordkunskapen. Slappt.
Efter det var det dags för Gemu, o vi fick reda på provresultaten idag. Teorin gick väldigt bra, o gehören blev jag också nöjd med, för det var faktiskt jäkligt svårt. Sedan var det dags för ensemble, o sedan följde jag Bodil typ halvvägs till Robin. Jag hade ändå håltimma; tisdagar är ju min sena dag med sånglektion. Kan inte ta bussen hem förrän kvart över sex.. :/ Som tur var missade jag iaf inte den idag!
Väl hemma i kära Falköping begav jag mig till 23:an, där jag först inte kom in. Något butter blev jag då på pappa, som egentligen redan skulle ha kommit för att hämta mig. Till slut kom jag in iaf, o då var det myyyys :) Träffade nästan alla mina älskade volleybollare igen efter lovet! :') Jag tycker verkligenom dem allihop <3 Blir alltid så glad när jag träffar dem..!
image351
Dagens tanke: Jag tycker om volleybollarna, förfestgänget, o MoP1b :')

Kärlek

Kommentarer
skrivet av: Anonym

vi tycker om dig med hjärtat

2008-01-09 @ 20:44:00
URL: http://juliettte.blogg.se
skrivet av: cecilia

Naaaaw :) Vad söt du är!

2008-01-11 @ 23:24:36
URL: http://ceciliakallin.blogg.se

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0