Skvallerblogg

Hahaha, kom på en rolig sak som hände i måndags.. ;P Jag va för en gångs skull inne på msn, o då snackade jag med bla Julia. Efter ett tag skrev hon "Måste bara fråga en sak. Vad är det som hänt i volleybollhuset som du skriver om på din skvallerblogg..?" Hahaha, skvallerblogg! Det tyckte jag var skitskoj, så jag tänkte att jag kanske skulle ta o börja skriva lite (mer) skvaller här. Fast bara typ harmlöst, som det jag skrev om volleybollarna. Typ så att folk vet att ngt händer ngnstans, men de vet inte vad.. mohaha! Skoj? Jag undrar; så om ni har ngt o säga till om i frågan kan ni väl kommentera! :) Sen tänkte jag ta o lägga in lite mer mode i mitt skrivande också, har varit alldeles för lite det senaste. Hur som helst, kommentera! :)
image371 image370
Dagens tanke: Grattis till Ida och Klara! :)

Kärlek

Kommentarer
skrivet av: Lisa

haha, jag gör en insats och kommenterar då eftersom att ingen annan gjort det;) (fast mest för att fördröja tiden för att slippa plugga, suck,jag är så dålig på att plugga) Puss på cissi

2008-01-27 @ 21:34:21
URL: http://petterssonlisa.blogg.se
skrivet av: Anonym

Haha nej då Lisa! Du e ju bäst ;) haha, tack för ditt stöd, det värmer (a) ;P Pussss!

2008-01-28 @ 22:21:25

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0