Snygg

Idag fick jag sluta 9.10, för jag var tvungen att  va ledig från sista lektionen ;) Så jag åkte hem tidigt för en gångs skull :D Vid halv fyra träffade jag sedan Julia, alltid lika trevligt <3
När Julia skulle dra till Marcus hade jag ingenstans att ta vägen när jag väntade på bussen (a), så jag gick till volleybollarna. Men tjejerna var ju i Kungälv, så jag kikade på lite handboll med Anton, Angel, Oscar o Fredric :) Trevligt! ;)
image372
Sedan måste jag bara hålla med Tina om att Miu Mius vårkampanj med Kirsten Dunst  är helt förträfflig! Hur jävla underbar är inte bilden ovan eller? Så himla snygg är hon alltså!

Kärlek

Kommentarer
skrivet av: Anonym

det är konst ;)

2008-01-25 @ 15:06:45
URL: http://tinaragnarssons.blogg.se
skrivet av: cecilia

Ja, herregud jag håller med dig Tina. Så himla grymt!

2008-01-25 @ 18:45:41
URL: http://ceciliakallin.blogg.se

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0