Allting står i blom

Det blev till att ta cykeln in till stan igår för att träffa min goding; min babe; allas vår kära Julia! :) Brun som tusan var hon!! Vi hann med en hel del - fika på Mingus, glass på Kaffehandel rekord och fika på Lilla Blå... Det säger en hel del om oss :P Men icke hade jag ångest pga av detta! Jag cyklade ju faktiskt över en mil under dagens lopp. Jag tog mig tom en liten extra sväng när jag nästan var hemma *stolt*. Skulle kolla hur höga böndernas grödor blivit, bara för att jag är så sjukt intresserad. Hahaha ;)
När jag väl kom hem möttes jag av ett fullständigt proppfullt jordgubbsland (nåja, nästan iaf), vilket gjorde mig lycklig! Dessutom hade jag en (as-)fin blomsterbukett (obs att jag skrev blomsterbukett - bara för att den var så extremt vacker, haha) i handen, som jag passat på att plocka på vägen hem. Det var helt enkelt omöjligt för mig att hålla tillbaka den blomsterkära barnaflickan Cecilia jag hade (har?) inom mig och bara cykla förbi alla dessa vackra blommor. Nåväl, nattduksbordet blev ju fint iaf. (Nej, alla ni som tror att det heter nattygsbord - ni har fel)
Idag har jag klippt gräset (försöker vara extra snäll nu, med tanke på de där 800 kronorna :P), ändrat om lite med fotografierna i mitt rum, och så har jag varit med Anton en stund :) Jag är himla glad, för han ska inte jobba nästa vecka. Detta ger mer Lysekil åt folket (=mig och Anton)! För övrigt har jag idag räddat en hackspett som flugit in i en ruta, men den klarade sig kanske inte så länge.. Jag försökte iaf, men onde herr Eriksson bara skrattade åt mig :P
Sommaren fortsätter förhoppningsvis lika bra som den börjat. Vi hörs igen så fort jag får tag på en dator där borta på västkusten! Puss på er :*

Kärlek

Kommentarer

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0