Falköping

För några timmar sedan kom jag hem till Falköping efter mycket om och men. Jag hatar av hela mitt hjärta när det inte funkar med kollektivtrafiken! Så förbannat jäkla sur blir jag ''/ Är det inte en bro som inte funkar som den ska, är det ett godståg som står i vägen, eller ett pendeltåg som bromsar upp... I vanliga fall brukar jag tycka att det går rätt bra ändå, men idag var ju värsta tänkbara dagen! Orka sitta 2 h extra i tåg och ersättningsbussar (som det så fint heter. Hmpf!) när det är smällvarmt och världens finaste väder?! Nej, det orkar iaf inte jag, men jag var banne mig så illa tvungen :(
Väl hemma möttes jag hur som helst upp av en viss fröken Mohlin i mycket snygga brillor! Egentligen hade vi tänkt gå o titta på våra kära pojkars träning, men pga omständigheterna var den redan över sedan en timma tillbaka :P Därför vandrade vi hem till hennes tillfälliga (men mycket mysiga!) boende för att boka hotell inför Spanien-resan! OCH vi hittade ett! :D Så, nu är det löst! *stor suck av lättnad* Nu återstår bara att fixa tågluffarkort eller något liknande.
Imorgon bär det förresten av för mig igen - denna gång till Sämsjön där en viss Anton Eriksson med familj har sommarstuga :) Wiihoo! Har blivit tillsagd att ta med mig kläder att spela tennis i... Ja, ni  tänker säkert alla samma sak: Kan Cecilia Kallin verkligen spela tennis? Och ja, det undrar väl jag med egentligen :P Enda gången jag spelat var väl typ när jag var med Cajsa på en av hennes träningar... Det vill säga typ i fyran? Hahaha! Så vi får alltså se hur detta går :P Jag hoppas så klart att min talang väljer att visa upp sig med råge så snart som möjligt (helst direkt), men vem vet, den kanske föredrar att vara dold? I hope not!
Dagens sista ord: Ta vara på sommaren! :)


Kärlek


Kommentarer
skrivet av: Lovisa

Välkommen hem! :) Hoppas du har fått mitt brev nu! :)

2008-07-29 @ 00:49:46
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/
skrivet av: cajsa

haha,

lycka till cissi!

har alltid tyckt att du var grym på tennis ;)



spanien, here we come!

<3

2008-07-30 @ 09:47:03
URL: http://cajsamohlin.blogspot.com

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0