Sommarbilder

Nu har jag packat o gjort i ordning ganska bra tycker jag allt :) Mitt rum ser iofs ut som ett slagfält, men det får vänta! Tänkte bjussa på några av de bästa bilderna från i sommar nu innan jag drar iväg igen!
1.2.3.
4.5.6.
7.8.9.
10.11.12.
13.14.15.
16.17.
1. Precis på väg in till Marstrand med båten.
2. På promenad i Skärhamn. Klara på bilden :)
3. Det blev en sväng till Liseberg med bästa brudarna :*
4. Jag o Jess var de enda som inte ville åka Jukebox :P PUSS på en helt otroligt underbar tjej <3
5. Jag fick mig o Anton att gå en ordentlig omväg på vägen till Lars Winnerbäck / Miss Li / Maia Hirasawa / Emil Jensen / Cissi & Nour... Ooops!
6. Det blev en tripp med båten till Skagen tsm med familjen med de otroligt söta barnen ;)
7. Mami & Papi <3
8. Jag o båten haha
9. Finfina Julia kom på besök! :)
10. Thuresson förcökte göra bakåtvolt på wakeboarden... TACK Gud för att han inte lyckades (då hade jag ju känt mig något dålig haha :P)
11. Ny grej för i år: Man behöver varken ring, kneeboard, wakeboard eller vattenskidor för att bli dragen bakom båten! All you need is a life jacket - wiiiihooe ;D
12. Men ring är också jävligt skoj HAHA
13. Klara och hennes isländska vän Ardis på besök!
14. Haha, jag i Erics otroooligt heta kepa ;)
15. Farmor är allt bra söt hon <3 Här matar hon "vår" kära trut Ture, haha ;)
16. Asvarmt, vindstilla, inga maneter, solnedgång... och underbart bad!!
17. Fy faaaaaan :)

Kärlek

Kommentarer
skrivet av: Lovisa

Härliga bilder, och fin frisyr du hade på första bilden! :)

2008-07-30 @ 00:23:25
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/
skrivet av: jessica

Puss på Cissi, du är sååååå himla bra på ALLA sätt <3

2008-08-02 @ 20:06:25
URL: http://jessicapauline.blogg.se/

Här kan du skriva en kommentar till mig:

Namn:
Jag kommer hit igen♥

E-postadress♥ (den ser bara jag)

URL/Bloggadress♥

Kommentar♥

Trackback
RSS 2.0